افتتاح مرکز نیکوکاری «عصر ظهور» در قائمشهر/خانه دار شدن یک مددجوی قائمشهری به یمن ۴۲سالگی انقلاب

حجت الاسلام عالیشاه از افتتاح مرکز نیکوکاری «عصر ظهور» در قائمشهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰مرکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم در سطح استان مازندران افتتاح شد و تا پایان سال این تعداد به ۳۶۰ مرکز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، یکی از برنامه‌های امروز ( ۲۰بهمن) مدیر کل کمیته امداد مازندران در شهرستان قائمشهر که با حضور آیت الله «علی معلمی» امام جمعه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار قائمشهر و خیران انجام شد،  افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در این شهرستان بوده است.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، در حاشیه آیین افتتاح این واحد مسکن مددجویی اظهار کرد:این واحد مسکن کاملا  با مشارکت خیران ساخته شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان در دستور کار امدا داستان قرار دارد، به واگذاری دو طرح اشتغال به مددجویان اشاره کرد و افزود: با ایجاد این طرح خانواده  تحت حمایت به در آمد کافی  می رسد.

 

وی از افتتاح یک مرکز نیکوکاری فرهنگی با نام «عصر ظهور» در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مجموعه ای از مرکز نیکوکاری در بخش اشتغال، فرهنگی و حمایتی جهیزیه ایجاد شد و  یکی از خیران مبلغ ۵۰ میلیون تومان بابت تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند به این مرکز نیکوکاری کمک کرد.

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه این مراکز نیکوکاری باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی به مددجویان ایجاد می‌شوند، افزود: همچنین با ایجاد مراکز نیکوکاری محله محور و تخصصی تلاش داریم با کمک مردم به مددجویان کمک‌رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه یک مرکز نیکوکاری درمانی نیز  افتتاح شد ، گفت: مقرر شد تا حسینیه ای در کنار این مرکز نیکوکاری وجود دارد، برای درمانگاه درمانی مددجویان تحت حمایت اهدا شود و بخش اعظمی از درآمد این درمانگاه برای مددجویان تحت حمایت هزینه شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه از همراهی و مشارکت تمامی خیران ،با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تقدیر کرد و یادآورشد: تلاش داریم تعداد مراکز نیکوکاری استان تا پایان امسال به 360 مرکز برسد.

کد خبر 1025157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha