کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری ۲۲ بهمن در همه شهرهای گیلان برگزار می شود

قاسم نژاد با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌ها به شکل جدیدی برگزار می‌شود گفت: این مراسم با کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در همه شهرستان‌های استان همراه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امروز(دوشنبه، ۲۰ بهمن) در نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن گیلان با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان راهنمای مسئولان و مردم  در جامعه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه امروز ناکارآمدی نظامی و اقتصادی آمریکا برای همه کشورهای جهان ثابت شده است افزود: به فرموده مقام معظم رهبری برای بازگشت به برجام هیچ پیش‌شرطی پذیرفتنی نیست و این نشانه اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس که منجر به برگزاری متقاوت مراسم گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب در استان شد گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا استان گیلان شاهد برنامه‌های جذاب و نوآورانه بسیاری در دهه فجر امسال بود.

 

قاسم نژاد برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی استان و پخش آن از شبکه استانی را یکی از برنامه‌های خلاقانه دهه فجر سال‌جاری اعلام کرد و افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌ها به شکل جدیدی برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: این مراسم با کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در همه شهرستان‌های استان همراه است و از همه توان و ظرفیت استان برای برگزاری باشکوه این مراسم استفاده  می‌شود.

 

 

کد خبر 1025204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha