دکترین امنیتی جمهوری اسلامی ایران مردم پایه است

هاشم‌پور با بیان اینکه دکترین امنیتی جمهوری اسلامی ایران مردم پایه است گفت: در تمام حوزه‌هایی که مردم در عرصه حضور پیدا کرده‌اند در آن عرصه به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مجید هاشم‌پور» امروز(دو‌شنبه، 20بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: کشور در شرایط سخت و دشواری قرار دارد و دشمنی‌های استکبار جهانی در چند ساله اخیر به سرکردگی آمریکا نسبت به کشور ما افزایش یافته است.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه کرونا هم سبب ضربه به اقتصاد کشور شده است افزود: ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر خود کرده است در حالیکه کشور ما با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان جزء کشورهای موفق دنیا در مبارزه با این ویروس منحوس است.

 

وی با بیان اینکه دکترین امنیتی جمهوری اسلامی ایران مردم پایه است گفت: در تمام حوزه‌هایی که مردم در عرصه حضور پیدا کرده‌اند در آن عرصه به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم.

 

هاشم‌پور با اشاره به اینکه انتخابات یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم حضور مردم را شاهد باشیم و مولفه اقتدار جمهوری اسلامی است تصریح کرد: همه دست اندرکاران ستاد برگزاری انتخابات، باید شرایط مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان بیان کرد: به هر میزان آرای رییس جمهور منتخب بیشتر باشد وی در عرصه‌های داخلی و بین‌الملل اهداف نظام و دولت را بیشتر پیش می‌برد.

 

وی با بیان اینکه برای تحقق حضور حداکثری باید عوامل مختلف را در نظر داشت اظهار کرد: انتخابات پیش رو را باید با حضور باشکوه مردم شاهد باشیم.

 

هاشم‌پور با اشاره به اینکه صومعه‌سرا در ابعاد مختلف شاهد انتخابات پرشور بوده است افزود: در استمرار اقدامات گذشته باید قوی‌تر عمل کرد تا این دوره از انتخابات هم شاهد حضور پررنگ مردم باشیم.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه از امروز «فرزاد امدادی» به عنوان بخشدار مرکزی این خطه معرفی می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیاتی که امدادی در طول این سالها کسب کرده است، باید با استعانت و تعامل و همکاری خوب منشأ خبر و برکت در حوزه ماموریتی خود باشد.

کد خبر 1025211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha