تشریح کمک های مومنانه بسیج اقشار/ از تدارک ۲۴۰ هزار عدد ماسک برای  طرح شهید سلیمانی تا ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار با تشریح کمک های متنوع مومنانه از تدارک ۲۴۰ هزار عدد ماسک برای توزیع میان مردم در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ حجت الله پاداش دوشنبه (۲۰ بهمن) در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای  مدافع وطن و در راس آن ها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش؛ سالروز عملیات والفجر ۸ را هم گرامی داشت.

 

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار بیان کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، خدمات شایسته ای را براساس تدبیری که این عزیز داشتند، در کشور و استان انجام شده است.

 


وی ضمن تقدیر از مسئولین اقشار و ارائه گزارش از اقداماتی که از اول کرونا انجام دادند، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا بحث ضدعفونی و راه اندازی قرنطینه انجام و کمک هایی را گروه های جهادی در اقصی نقاط استان کرمان در سازمان های قشری در این خصوص انجام دادند.

 

 

 

سرهنگ پاداش افزود: در خصوص تهیه جهیزیه و همچنین ازدواج آسان اقدامات خوبی صورت گرفت و نیز در کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد که تاکنون ۳ مرحله انجام شده و در مرحله اول ۱۳۸ نفر از زندانیان و در مرحله دوم سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به نیت سن ایشان ۶۳ نفر از زندانیان آزاد شدند.

 

 

 

وی ادامه داد: در دهه فجر با توجه به تقارن این دهه با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) ۳۱ نفر آزاد شدند که ۴ نفر از آن ها خانم بودند و بنا داریم در همین نزدیکی مرحله چهارم در بسیج مداحان و حقوقدانان یک حرکت خوبی در این کمک صورت بگیرد.

 

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار خاطرنشان کرد: در خصوص نذر قربانی به نیابت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خیلی از اقشار نقش داشتند به خصوص بسیج عشایری که نقش پررنگی ایفا کردند.

 

 

 

وی به اهدای خون و توزیع بسته های بهداشتی نیز اشاره و اظهار کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به خصوص در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، خدمات علمی و آموزشی توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین حضور فعال گروه های جهادی در همه شهرستان ها از دیگر اقدامات است.

 

 

 

سرهنگ پاداش ادامه داد: یک کار خوب دیگر حضور گروه های جهادی در بسیج طلاب بود که در کنار کادر درمان قرار گرفتند و در بیمارستان ها به کمک کادر پزشکی کارهای خوبی انجام دادند.

 

 

 

وی افزود: بسیج اصناف نیز برای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها اقدام کرد و اعزام گروه های جهادی مداحان و بسیج صنعت در حاشیه شهر کرمان و مناطق کم برخوردار و برگزاری میزهای خدمت جهادی انجام شد.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار گفت: در هفته بسیج کمک مومنانه در بسیج ادارات با طرح هر نانوایی یک خیریه را داشتیم که کار خوبی صورت گرفت و در این طرح ۳۲ هزار قرص نان به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به مردم اهدا شد.
 

 

 

وی از توزیع ۳۰ سری جهیزیه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر ۵۵۰ بسته در بسیج ادارات، ورزشکاران، حقوقدانان، کارخانجات و مداحان آماده شد که برای هر بسته ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده  و همچنین قرار است ۲۴۰ هزار ماسک تولید کنیم و در راستای طرح شهید سلیمانی به مردم واگذار شود و الان ۶۰ هزار ماسک آماده است.

 

 


وی افزود: ۳۵۰ بسته کفش و لباس و چادر، اهدا تبلت و گوشی، ۱۲۰ بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار توزیع می شود و همچنین بسیج جامعه پزشکی نیز ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری و دستگاه پالس اکسی متر به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خریداری کرده و به صورت امانت به کسانی که از ویروس کرونا مشکل تنفسی دارند، می دهد.

کد خبر 1025220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha