نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در قزوین افتتاح شد

با حضور صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و مسئولان استانی، نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در سرای سعدالسلطنه قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) با حضور «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین، «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی در سرای سعدالسلطنه قزوین افتتاح شد.

 

استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ما پیشرفت های بسیاری را در کشور مشاهده کنیم و انقلاب اسلامی فرصت خودباوری را به ما هدیه داد.

 

«هدایت الله جمالی پور» خاطر نشان کرد: دشمن تلاش کرده تا جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرد ولی نتوانسته و موفق نبوده است و دستاوردهای هسته ای هم حاصل تلاش دانشمندان و شهدا در این حوزه است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این مراسم اظهار کرد: روحیه علمی و جهاد دانشمندان سبب شده تا کشور در حوزه هسته ای در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

 

«حکمت اله داودی» یادآور شد: مسئله هسته ای به آینده کشو ما مرتبط می شود و از مهمترین دستاوردهای این حوزه تولید برق از طریق نیروگاه های هسته ای است و در دیگر حوزه ها هم از این فناوری استفاده شده است.

 

کد خبر 1025223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha