برگزاری مراسم جشن انقلاب در آستارا

تابش از برگزاری مراسم جشن انقلاب و شبی با شهدا در محضر قرآن درمسجد حضرت محمدرسول الله(ص) شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید تابش» امروز(دوشنبه، ۲۰ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت قهرمان و شهیدپرور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) بندر آستارا از برگزاری مراسم جشن انقلاب و شبی با شهدا در محضر قرآن به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این مراسم در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان سخنران این مراسم است، تصریح کرد: در این مراسم امید چالاک قاری برجسته کشوری و بین المللی به تلاوت آیات کلام الله مجید می پردازد و پرویز سلام نیز به مناسبت جشن انقلاب مولودی می کند.

 

تابش با اشاره به اینکه این مراسم روز(سه شنبه، ۲۱ بهمن) و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، گفت: نورافشانی و اهدای جوایز به تعدادی از شرکت کنندگان از دیگر بخش های این مراسم است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) بندر آستارا اضافه کرد:  این مراسم با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و افرادی که می خواهند در این مراسم شرکت کنند با خود ماسک به همراه داشته باشند.

 

تابش خاطرنشان کرد: ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، امام جماعت، هیئت امنای مسجد، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار، کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله (ص)، مرکز قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه و هیئت رزمندگان اسلام برگزار کنندگان مراسم جشن انقلاب و شبی با شهدا در محضر قرآن هستند.

کد خبر 1025228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha