حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در جشن انقلاب

شامگاه امشب ۲۰ بهمن مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در جشن انقلاب که به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج ) برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۰ بهمن مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در جشن انقلاب که به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج ) برگزار شد، حضور یافت.



«مجید خوبی زاده» در این جشن، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، گفت: در روزهای ابتدای انقلاب، نمایندگانی از آمریکا قصد داشتند کودتایی را در ارتش شکل دهند اما تعدادی از افسران ارتش اعلام همبستگی با مردم کردند و این همبستگی موجب تقویت روحیه انقلاب، نافرجام ماندن ماموریت طراحان کودتا و شکست تعدادی معدودی از افسران موافق کودتا شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: خروش مردم ایران شاید بنیادی ترین رویداد در طول تاریخ معاصر اسلام باشد که تاثیر آن در جهان نمایان شد و وقوع این رویداد بدون بصیرت، استقامت، فداکاری و حضور روحانیت امکانپذیر نبود.


وی خاطرنشان کرد: روحانیت و دیگر آحاد ملت به تنهایی قادر به این انقلاب نبودند و همبستگی و وحدت ملت و روحانیون موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.


خوبی زاده با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی (ره)، ابراز کرد: مقاومت، وحدت و همبستگی بین آحاد ملت، شکوفایی ایمان و تحول در نفوس، وحدت کلمه و هم پیوستگی، اتکای به اسلام و عشق به شهادت، اتکا به خداوند و معنوی بودن نهضت و نیز اسلامی و الهی بودن مقصد از جمله این عوامل هستند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: مقاومت مردم ایران در دنیا بی نظیر بود و برای نابودی استبداد و ظلم مبارزه کردند.


وی اظهار کرد: امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متاسفانه دشمنان با تحریم های اقتصادی و شبه افکنی بر علیه نظام و انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین ملت ایران دارند.


خوبی زاده تصریح کرد: اما نکته قابل تامل که دشمنی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر ملت ها دارد و همچنین نمایانگر میزان قدرت ایران در منطقه است.


وی در خاتمه تاکید کرد: باید نسل جدید را با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کرده و به تبیین دستاوردهای بیش از چهل ساله نظام و انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه بپردازیم.

کد خبر 1025262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha