افتتاح منازل مددجویی و ساختمان پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان کرمان +تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام گفت: هفت باب منزل مسکونی در روستای رباط، بخش های راین و گلباف تکمیل و تحویل مددجویان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ حميدرضا حسینخانی دوشنبه (20 بهمن) در آیین افتتاحیه منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی که با مشارکت ناحيه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام ساخته و تحویل داده شد، گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد 7 باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی با مشارکت سپاه و گروه ‌های جهادی ساخته و تحویل داده شد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام با بیان اینکه برای ساخت این منازل مبلغ 47 میلیون تومان توسط کمیته امداد و بسیج سازندگی ومابقی توسط خیرین تامین شده است، در ادامه افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی یک باب منزل مسکونی در روستای رباط، 3 باب منزل در بخش گلباف و در بخش راین نیز 3 باب منزل تکمیل و تحویل مددجویان شد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه طبق توافقنامه بسیج سازندگی و کمیته امداد این منازل با مساحت حدود ۶۰ متری ساخته شده است، ادامه داد: در ایام الله دهه فجر از ساختمان ۵ پایگاه مقاومت بسیج بهره برداری شد.

 

 

 

حسینخانی گفت: در راستای ساخت و بهره برداری از این پایگاه ها جا دارد از هیئت امناء مساجد نیز به موجب همکاری ایشان تقدیر شود.

 

 

 

سرهنگ حسینخانی در حاشیه سفر به راین با خانواده سردار شهید قاسم افضلی و همچنین با مادر شهید محمد افضلی گروه به مناسبت ایام اللَّهِ دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه راین، رئیس اداره آموزش و پرورش راین، سروان افضلی فرماندهی حوزه مقاومت‌ بسیج پیامبر اعظم(ص) و جمعی از بسیجیان دیدار کرد.

 

 

همچنین کارگاه خود اشتغالی بسیجیان راین و  خانه مددجویی در دهستان گروه افتتاح و از بسیجیان فعال در گروه های جهادی شهر راین تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1025272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha