۱۸۰ پروژه عمرانی در تالش به بهره برداری رسید

اوسط اکبری مقدم گفت: در ایام الله دهه فجر ۱۸۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و ... با صرف اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«علی اکبر اوسط مقدم» امروز در جریان بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان تالش در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر ۱۸۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و ... با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه امروز در نهمین روز از دهه فجر سه پروژه مهم و تاثیرگذار در شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: از جمله طرح های شاخصی که امروز به بهره برداری رسید دبستان برکت مولوی است که یکی از کارهای بسیار خوب و ارزنده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان بود.

 

وی به بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی شهر لیسار اشاره کرد و گفت: این اقامتگاه که به همت سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا شده علاوه بر کمک به اقتصاد روستا، شهر لیسار و شهرستان تالش می تواند تاثیر بسزایی در اشتغالزایی داشته باشد.

 

اوسط مقدم با اشاره به بهره برداری از روکش آسفالت مسیر اسالم به خلخال، خاطرنشان کرد: این مسیر یکی از محورهای پرتردد به ویژه در این ایام فصل زمستان که مسیر پونل به خلخال بسته شود است و تمام ترددهای به شهرستان خلخال از این مسیر صورت می گیرد که بهره برداری از روکش آسفالت آن اقدامی ارزشمند بود.

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه امیدواریم شاهد حرکات خوب و جهادگونه در شهرستان تالش در همه حوزه های باشیم و این حرکت ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد بهره برداری از پروژه های دیگر در شهرستان تالش باشیم.

 

اوسط مقدم یکی از مشکلات استان گیلان را عدم مطلوبیت و کیفیت آسفالت معابر درون شهری و برون شهری دانست و گفت: با توجه به افزایش قیمت قیر و کمبود مصالح در این حوزه با مشکل روبرو هستیم که باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا در آینده این مشکل نیز برطرف شود.

کد خبر 1025275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha