رشد بیش از ۲۶ درصدی مطالبات بانک های گلستان

باقریان از رشد بیش از ۲۶ درصدی مطالبات بانک ها در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالله باقریان » شامگاه امروز (دوشنبه 20 بهمن) در نشست فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: با 22 هزار میلیارد و رشد 25 درصدی توانستیم سپرده بانکی استان افزایش دهیم و به همین میزان نیز سپرده  را در بخش تسهیلات از سوی بانک ها صرف کردیم.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان  ادامه داد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری 24 درصد ازمحل سپرده ها و نقدینگی و 26 درصد از سهم کشوری در بخش تسهیلات سهم خود  افزایش دادیم.

 

باقریان افزود: سپرده های بانک های عامل استان گلستان 0.8 سپرده های کشور را در اختیار دارد و در امسال میزان سپرده گذاری اعتبارات مردم در بانک ها 0.9 رسیده است.

 

وی بیان کرد: استان مجاور ما استان مازندران است که سه برابر بانک های عامل استان منابع دارد و این در حالی است که 2.5 برابر رشد تسهیلات داشته و استان گلستان توانسته در این زمینه پرتلاش باشد و در این حوزه به خوبی عمل کند.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان  متذکر شد: مطالبات بانک های استان گلستان 26 تا 27 درصد رشد داشته است و هنوز این اعتبارات به چرخه اقتصادی بازگشت نداشته است تا بتوانیم به حوزه تولید کمک کنیم.

 

باقریان خاطرنشان کرد: بانک های عامل استان گلستان در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در کشور رتبه سیزدهم را دارد.

کد خبر 1025288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha