ایجاد روحیه نشاط همراه با معنویت در ایام کرونایی مهمترین هدف جشنواره نسیم قدر

مدانلو با بیان اینکه ایجاد روحیه نشاط همراه با معنویت در ایام کرونایی هدف جشنواره نسیم قدر بود، گفت: برگزاری این شیوه مسابقه با گستره استانی و منطقه ای چالش هایی داشت اما تجربه منحصر به فردی بوده که موجب شد ظرفیت های فرهنگی و هنری مازندران عرضه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عیسی مدانلو» شامگاه (20بهمن) در آئین اختتامیه نخستین جشنواره مجازی نسیم قدر که در مجتمع فرهنگی حر شهرستان قائمشهر برگزار شد، بیان کرد: در اولین جشنواره مجازی نسیم قدر شاهد تولیدات و آثار خوبی بودیم که حائز رتبه برتر شدند. این جشنواره در زمانی شروع به‌کار کرد که جامعه ما نیازمند یک روحیه معنوی همراه با نشاط بود جامعه‌ای که در تلاطم درگیری با ویروس منحوس کرونا بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر با اعلام اینکه شرکت حدود ۴ هزار نفر در این جشنواره  نشان‌دهنده اثربخشی این جشنواره بود، گفت: اثربخشی و اثرگذاری هنر برای جامعه هویدا است، فعالان در این عرصه خوش درخشیدند که جای تقدیر دارد، از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان این جشنواره با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیری موسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور و همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و حوزه هنری مازندران باید تشکر شود.

 

مدانلو با اشاره به شرایط به وجود آمده در پی شیوع کرونا و برگزاری این جشنواره قرآنی به صورت مجازی، افزود: برگزاری این شیوه مسابقه با گستری استانی و منطقه ای قطعاً سختی ها و چالش هایی را داشت اما تجربه تازه و منحصر به فردی بوده است که موجب شد ظرفیت های فرهنگی و هنری استان مازندران در برگزاری یک جشنواره قرآنی با 30 رشته به اقشار مختلف جامعه عرضه شود.

وی با ابراز خرسندی از سطح آثار رسیده در بخش های مختلف این جشنواره، تصریح کرد: در بین شرکت کنندگان افرادی هستند که در مسابقات مهم کشور شرکت کرده اند و امیدواریم که در ادامه کار نیز از حضور ارزشمند این هنرمندان و فعالان فرهنگی، قرآنی و رسانه ای بهره مند شویم.

 

کد خبر 1025327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha