حرکت کاروان های انقلاب اسلامی از ۶ بقاع متبرک کرمانشاه

حجت الاسلام توسلی، گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه، کاروان های انقلاب اسلامی از مبداء شش بقعه متبرکه به سوی جایگاه اصلی مراسم در هر شهرستان به حرکت در می آیند.

حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این کاروان ها به صورت خودرویی متشکل از اصحاب وقف، بقاع متبرکه و کارکنان ادارات اوقاف سراسر استان با نصب پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و پخش سرودهای انقلابی از مردم دعوت به شرکت در راهپیمایی خودرویی می کنند. 

 

وی خاطر نشان کرد: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه، امامزاده احمد (ع) سنقر، امامزاده ابراهیم (ع)کنگاور، امامزاده علی اکبر(ع) اسلام آبادغرب، بقعه احمد ابن اسحاق(ره) سرپل ذهاب و بقعه سید محمود اصفهانی(رض)  پاوه از بقاع محل راه اندازی کاروان ها انقلاب هستنذ.

 

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: در این مراسم که راس ساعت۹ صبح همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، بسته های صلواتی نیز توزیع خواهد شد.  

 

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه ایام‌ الله‌های مختلفی اعم از ملی و مذهبی در تاریخ پرشکوه اسلام و انقلاب داریم اما برخی از روزها رنگ و بوی ملی و مذهبی را توأمان دارند؛ یکی از آن‌ها دهه فجر انقلاب اسلامی است که یک جشن ملی و مذهبی برای آحاد جامعه است چراکه استقلال کشور رقم خورد و جمهوری اسلامی ایران برپا شد و تمام ارزش‌ها مسیر خود را در کشور با جدیت دنبال کرد.

 

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال راهپیمایی بصورت خودرویی برگزار می شود که به‌کوری چشم دشمنان قسم‌خورده‌ای که به‌دنبال سقوط نظام در سال ۴۰ بودند روز چهارشنبه۲۲بهمن، به‌یاد امام راحلو به‌نیابت از همه شهدا و بخصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانیو بزرگان انقلابی که در میان ما نیستند، بی‌سابقه‌ترین و پرشکوه‌ترین تجمع مردمی سالیان اخیر را در بزرگداشت روز عزت و سربلندی مردم ایران برگزار، و تحقق همه‌جانبه آرمان‌های بلند انقلابمان را فریاد خواهیم زد.

کد خبر 1025359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha