افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح عمرانی در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح عمرانی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: برای بهره برداری از طرح های افتتاح شده بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

«مرداس طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی چندین طرح در شهرستان فارسان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار شهرستان فارسان از افتتاح 17 طرح عمرانی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 450 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح ها با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسیدند، اظهار کرد:  پروژه های افتتاح شده در حوزه های مختلف گردشگری، خدماتی، بهداشت و درمان، زیرساخت، صنعت و آموزشی بودند.

 

طاهری راه اندازی دو پایگاه سلامت در روستاهای پردنجان و عیسی‌آباد، احداث بند سنگی، پرورش زالو، مجتمع اقامتی بین راهی و اقامتگاه بوم ‌گردی در روستای فیل‌ آباد، پژوهشکده طیور، کانال بتنی و توسعه معدن تزیینی و لاشه را از طرح های افتتاح شده در شهرستان فارسان به مناسبت ایام الله دهه فجر برشمرد.

 

فرماندار شهرستان فارسان بهره برداری از یک مدرسه خیری را شاخص ترین برنامه افتتاح های این شهرستان خواند و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها 56 نفر به طور مستقیم در شهرستان مشغول به کار شدند.

 

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی دو طرح در شهرستان فارسان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست برق و مدرسه ۶ کلاسه است که نیازمند 12 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری هستند.

 

کد خبر 1025368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha