دهه فجر فرصتی برای دفاع از دستاوردها و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی است و دهه فجر فرصتی ارزنده برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در سال ۵۷ ،  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان با حضور در جمع کارکنان گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات انقلاب پرداخت.

 

آیت الله عباسعلی سلیمانی در بخشی از سخنانش در این مراسم گفت: دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهانه ای است که ما به مصداق آیه «و ذکّرهم بایّام الله» دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود:  پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی است و دهه فجر فرصتی ارزنده برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی است.

 

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: نقش نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی الهی در تداوم انقلاب اسلامی بی بدیل بوده و نسل امروزی باید به داشتن مردان مردی همچون ستاری ها و یاسینی ها که در راه این انقلاب جانفشانی کردند افتخار کند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق‌ترین ارکان پیشرفت و عرصه دفاع از نظام بوده است و در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نیروی هوایی با تمام فراز و نشیب‌های آن، یک نیروی موفق، پیروز و توانمند بوده و تاثیر بسزایی در عرصه آفرینش قدرت داشته است./

کد خبر 1025384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha