استقبال مردمی از ویژه برنامه های دهه فجر تبلیغات اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از استقبال و همراهی اقشار مختلف مردم با ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: تمامی برنامه ها با رویکرد مردمی و مسجدی اجرایی می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: برپایی نمایشگاه قرآن و انقلاب، همایش مسئولین انجمن های اسلامی، همایش سیره فاطمی، مکتب قآانی و منزلت زن در انقلاب اسلامی و برگزاری شعر فاطمی در فجر فاطمی در پنج شهرستان تبریز، اهر، شبستر، مرند و میانه از جمله برنامه ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرود توسط نوجوانان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در فضای باز اداره کل و بیمارستان هاس شهر تبریز و برگزاری جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح 6 دبیرستان صدرای استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های اجرا شده بوده است.

حجت الاسلام شعبانی برگزاری مسابقات و جشنواره فرهنگی، هنری، قرآنی و معرفتی را از جمله برنامه هایی برشمرد که با استقبال عموم مواجه بوده است و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با همکاری موسسه طارق و کانون احباب؛ مسابقه  فرهنگی هنری کودکان را همزمان با دهه فجر برگزار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشنواره ویژه گروه سنی زیر ۱۵ سال است، خاطرنشان کرد: قرار است به ۲۴ برگزیده جشنواره هدیه نقدی اهدا شود، همزمان با این مسابقه هنری، در سطح مساجد استان از فعالان، قاریان، روحانیان، معتمدین محلات نیز تجلیل بعمل می آید.

 

 

کد خبر 1025392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha