بسیج و مردم دو مؤلفه مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: بسیج و مردم دو مولفه مهم برای پیروزی انقلاب در دوران حیات امام راحل و پس از انقلاب است که دشمن با برنامه های مختلف دنبال جدایی این دو بال رشد و بالندگی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در مراسم افتتاح پایگاه ویژه امام حسین (ع) وابسته به گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل گفت: بسیج و مردم دو مولفه مهم برای پیروزی انقلاب در دوران حیات امام راحل و پس از انقلاب است که دشمن با برنامه های مختلف دنبال جدایی این دو بال رشد و بالندگی ایران است.

 

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: ملت ما بهترین ملت تمام ادوار است که در طول تاریخ انقلاب و قبل و بعد از آن برای سعادت در راه اسلام و حقانیت حرکت کرده و حرکت های عظیم مردمی در سرنگونی شاه و حکومت استبداد نشانه و سند محکم آزادی خواهی در کنار اسلام دوستی مردم ایران است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: تا زمانی که مردم در صحنه باشند این مملکت آسیبی نخواهد دید و باید مسئولان جهت رفاه حال مردم بیش از حد توان کار کنند، مردمی که در طول دوران های سخت ایران برای دفاع از مملکت از خون و مال و فرزند خود گذشتند تا دشمن نتواند ذره ای از این آب و خاک را به یغما ببرد.

 

همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر و سالروز عملیات والفجر ۸ ، پایگاه ویژه امام حسین (ع) وابسته به گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) با حضور امام جمعه، خانواده شهدا و ایثارگران ، مسئولان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ادارات آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر افتتاح شد./

کد خبر 1025398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha