اختصاص ۴۳۶۴ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی به مددجویان زنجانی

هدایت صفری از اختصاص ۴ هزار و ۳۶۴ فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: از این تسهیلات ۳ هزار و ۹۵۹ فقره مربوط به تسهیلات کارگشایی و ۴۰۵ فقره مربوط به تسهیلات مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با ارائه گزارشی از  تسهیلات قرض الحسنۀ پرداختی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب حمایتی و ودیعۀ مسکن، اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود چهار هزار و ۳۶۴ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی در قالب کارگشایی و ودیعه مسکن به خانواده های عزیز تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند استان زنجان از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت شده است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه بخش اعظمی از منابع مورد نیاز برای ارائۀ خدمات قرض الحسنۀ حمایتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تأمین می شود، افزود: به منظور بهره گیری از سایر ظرفیت های موجود در حوزه قرض الحسنه در سطح استان بخشی از منابع مورد نیاز برای ارائه این خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت  این نهاد نیز از محل  هم افزایی با  بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت  تأمین شده است.

 

این مقام مسئول همچنین ادامه داد: به منظور ارائه خدمات معوض قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان در قالب تسهیلات حمایتی کارگشایی و ودیعه مسکن بیش از ۲۵ میلیارد ۵۲۱ میلیون تومان از محل این منابع پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۰۵ مورد از تسهیلات حمایتی پرداختی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب ودیعه مسکن بوده است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود تسهیلات قرض الحسنۀ ودیعه مسکن پرداختی به جامعه هدف این نهاد  بیش از پنج میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان بوده است.

 

صفری با بیان اینکه یکی از خدمات مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه رسیدگی به خانواده های تحت حمایت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به جامعه هدف این نهاد به منظور کمک به رفع نیازهای ضروری و فوری آنان است، تصریح کرد: بر همین اساس سه هزار و ۹۵۹ فقره از تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی پرداخت شده از ابتدای سالجاری تاکنون به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی بوده است.

 

وی همچنین ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان از مجموع تسهیلات حمایتی پرداخت شده از ابتدای سالجاری تاکنون به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کارگشایی بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات این نهاد در قالب ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت نیز گفت: تأمین مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت از برنامه های راهبردی کمیته امداد استان زنجان بوده و تلاش می کنیم با ارائه این خدمات در فرآیند توانمندسازی جامعه هدف این نهاد تسهیل گری شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از خدمات مهم این نهاد در بخش مسکن در کنار احداث، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان تحت حمایت، کمک به تأمین ودیعه مسکن جامعه هدف این نهاد است، افزود: بر اساس الزامات موجود در این بخش خدمت ودیعه مسکن کمیته امداد به صورت معوض به خانواده های تحت حمایت نیازمند دریافت این خدمت ارائه می شود.

 

صفری با بیان اینکه با همین رویکرد ۴۰۵ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه تسهیلات قرض الحسنۀ ودیعۀ مسکن به جامعه هدف این نهاد از ابتدای سالجاری تاکنون از محل صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران تأمین شده است.

 

وی همچنین اضافه کرد: به منظور کمک به تأمین ودیعه مسکن مورد نیاز خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از پنج میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

کد خبر 1025402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha