طرح «هر خانه، یک محفل انس با قرآن» در منازل ویژه ایام دهه فجر برگزار شد

حجت الاسلام مهرابی گفت: کارگروه قرآنی بستر خوبی برای محافل قرآنی، پویش های نذر صلوات و پویش های قرآن بود و یکی از برنامه های ما این بود که برنامه های قرآنی را به خانه ها ببریم و طرح «هر خانه، یک محفل انس با قرآن» در خانه ها اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در دهه فجر چون با بحث کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مواجه شدیم، برنامه ها به شیوه دیگری برگزار شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که گروه های هدف این سازمان نظیر مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی بیشترین همکاری را در رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا داشتند، تاکید کرد: تصمیم ستاد کرونا عدم برگزاری برنامه ها به صورت حضوری بود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه «قرآن» و همچنین کارگروه «هیئت های مذهبی» ستاد دهه فجر فارس در اختیار این سازمان است که بستر خوبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی است، افزود: کارگروه قرآنی بستر خوبی برای محافل قرآنی، پویش های نذر صلوات و پویش های قرآن به یاد شهید سلیمانی و سایر شهدا بود و یکی از برنامه های ما این بود که برنامه های قرآنی را به خانه ها ببریم و طرح «هر خانه، یک محفل انس با قرآن» در خانه ها اجرا شد.

حجت الاسلام مهرابی اضافه کرد: هیئت های مذهبی و مجموعه های مردمی سازمان تبلیغات اسلامی در رونق بخشی راهپیمایی خودرویی و موتوری امسال تاثیر و نقش بسزایی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه تمام این برنامه با محوریت میلاد حضرت زهرا (س) بود، تاکید کرد: تجلیل از مادران و همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت را برگزار می کنیم و بحث تجلیل مادران از برنامه های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی بوده که به اجرا رسید.

کد خبر 1025406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha