حضور حداکثری مردم همدان در راهپیمایی خودروی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام فاضلیان به راهپیمایی خودرویی، دوچرخه‌سواری و موتوری در یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در استان همدان اشاره کرد و گفت: امسال شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام «سید حسن فاضلیان » ضمن گرامیداشت ایام‌ا... دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از تشکیل ستاد دهه فجر از چند ماه گذشته خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: 11 ستاد اصلی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر  تشکیل شد که شامل یک ستاد استانی و 10 ستاد شهرستانی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به شرایط ویژه کرونا از راهپیمایی خودرویی در 22 بهمن خبر داد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل شرایط کرونا به شکل سال‌های گذشته قابل اجرا نیست و به صورت خودرویی برگزار می شود.

 

وی به مسیرهای راهپیمایی خودرویی 22 بهمن اشاه کرد و اظهار داشت: چهار خیابان اصلی منتهی به میدان امام(ره) شامل خیابان شهدا، تختی، باباطاهر و شریعتی و به صورت موتوری از خیابان بوعلی و به صورت دوچرخه‌سواری از خیابان اکباتان برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: قرائت قطعنامه و همچنین اجرای سرود و سخنرانی سردار سپهر جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز 22 بهمن در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام فاضلیان بیان کرد: امسال شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی، موتوری و دوچرخه‌سواری خواهیم بود.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان همدان ادامه داد: 22 کارگروه زیرمجموعه ستاد دهه فجر استان است که تعداد برنامه‌های شاخص اعلام شده از سوی کارگروه‌ها 90 برنامه است.

 

 

کد خبر 1025428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha