مشعل گاز در ۷ روستای شهرستان چرداول روشن شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از بهره برداری و افتتاح گازرسانی به ۷ روستا در شهرستان چرداول به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

«عباس شمس اللهی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از بهره برداری و افتتاح گازرسانی به ۷ روستا در شهرستان چرداول به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و  اظهار کرد: این روستاها شامل تنگ زرد فرخینوند، سرگل فرخینوند، پشت کبود، پلکیل، چقاشفیع، زیچ و مله شیرخان است.


وی با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از 134 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: دو روستای باریکه فرخینوند و چم بور فرخینوند از توابع شهرستان چرداول نیز در صورت رفع معارضین محلی، تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.


شمس الهی با اشاره به اینکه  برای اجرای گازرسانی به 7 روستای مذکور مبلغ 30 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است، گفت: در این مناطق 23 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام گردیده است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح و بهره برداری گازرسانی به 6 واحد تولیدی و صنعتی شامل ۲ واحد مرغداری، ۲ واحد گاوداری صنعتی، یک واحد برنجکوبی صنعتی و یک واحد گلخانه صنعتی نیز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و در این راستا دو هزار و 500 متر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام شده است.

کد خبر 1025440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha