آغاز طرح ویژه نظارتی کالاها و خدمات نوروز ۱۴۰۰ در استان فارس

ایزدی گفت: اجرای طرح ویژه نظارتی کالاها و خدمات ایام نزدیک به نوروز ۱۴۰۰ در استان فارس از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) از اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نزدیک به نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح جهت تشدید نظارت و بازرسی‌ها در ایام نزدیک به نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه کالاها و ارائه خدمات در این ایام انجام می شود.

وی مردم فارس را به کمپین «بدون قیمت‌نخریم» دعوت کرد و گفت:  طرح ویژه نظارتی ایام نوروز در 2 بخش کالا و خدمات اجرایی می شود که بخش کالا شامل اقلام پرمصرف ایام نوروز مانند انواع شیرینی جات، آجیل، برنج، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، انواع خشکبار، مواد شوینده، لاستیک خودرو، روغن موتور و ... است.

ایزدی ادامه داد: بخش دیگر نظارت در زمینه خدمات است که نظارت بر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش، دستگاه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری و نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی را شامل می‌شود.

وی با تاکید بر خودداری از خرید کالاها و خدمات بدون قیمت بیان کرد: شهروندان و متقاضیان کالاها و خدمات برای اطمینان از قیمت‌های واقعی حتما برچسب قیمت بر روی کالاها و خدمات را رویت کنند.

ایزدی افزود: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با تخلفات اقتصادی در استان برقرار است و علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای پایش موثر  در تأمین و توزیع کالاها و خدمات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با هدف رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد قانونی با متخلفان صنفی مردم هر نوع تخلف صنفی را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

 

کد خبر 1025503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha