برپایی آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج به صورت خودرویی و موتوری است

روحی یزدی با اشاره به اینکه آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج به صورت خودرویی برگزار می شود گفت: ۲۴ عروس و داماد در سالروز پیروزی انقلاب حضور خواهند یافت.

« حجت الاسلام روحی یزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت خودرویی برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کلانشهر کرج از نقطه مرکزی، تالار شهیدان نژاد فلاح، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر با هدف تجمع در ساعت ۱۰ صبح به سمت میدان سپاه آغاز می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پس از اجتماع خودروها و موتورهای حاضر در آئین راهپیمایی آنان به سمت میدان جمهوری حرکت می کنند. 

 

امکان هیچ گونه توقف و یا تجمع خودرویی و موتوری در مسیر راهپیمایی نیست

 

حجت الاسلام روحی یزدی با بیان اهمیت ضرورت نظم و نکات ایمنی در زمانی برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری اظهار کرد: امکان هیچ گونه توقف و یا تجمع خودرویی و موتوری در مسیر راهپیمایی نیست. 

 

وی در رابطه با برنامه های جانبی این آئین عنوان کرد: حضور ۴۲ عروس و داماد در این آئین با هدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای جانبی این آئین است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان در خصوص سخنران ویژه ۲۲ بهمن سال جاری در کرج خاطرنشان کرد: « علی اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این آئین سخنرانی می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1025513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha