رشد خیّران مدرسه ساز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ کلنگ زنی ۵ مدرسه خیرساز در البرز به مناسبت دهه فجر

مهرانی با اشاره به کلنگ زنی مدرسه خیرساز در حصارک کرح با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر گفت: رشد خیّران مدرسه ساز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

« حسن مهرانی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت رشد خیران مدرسه ساز در سطح استان البرز و ۴۸ پروژه پیش رو در زمینه مدرسه سازی گفت: مدرسه روستای خیرساز در نظرآباد به بهره برداری رسید. 

 

مدیرعامل مجمع انجمن خیرین مدرسه ساز استان البرز افزود: آئین کلنگ زنی و افتتاح مدرسه با زیربنایی یک هزار و ۷۰۰ مترمربع صبح امروز سه شنبه ۲۱ بهمن در حصارک کرج انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه و اهمیت موضوع مدرسه سازی میان خیران بیان کرد: امروز ساعت 11صبح مدرسه 12کلاس در سه طبقه با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر کلنگ زنی شد. 

 

وی با بیان اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت ۴ هزارمترمربع است اظهار کرد: این مدرسه به نام زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان در منطقه کم برخوردار حصارک شهرک رازی شهرستان کرج، توسط خیر حاج محمود کمالی دهقان به یاد پدر بزرگوارشان کلنگ زنی می شود.

 

مهرانی مدرسه سازی را یکی از ضرورت های لازم با توجه به روند مهاجرت پذیری به استان البرز خواند و اظهار کرد: انتظار می رود بهره برداری و افتتاح این طرح مهر ماه سال ۱۴۰۰ محقق شود و اختیار تعلیم و تربیت قرار گیرد. 

 

مدیرعامل مجمع انجمن خیران مدرسه ساز استان البرز از راه اندازی ۱۱ پروژه آموزشی پرورشی در قالب افتتاح سالن اجتماعات و نمازخانه در البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: این مدرسه پنجمین کلنگ زنی بود که به مناسبت دهه فجر در استان البرز انجام شد. 

 

کد خبر 1025533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha