توزیع ۵۰ بسته حمایتی با همت کانون  دوستداران مهدی(عج) روستای جیجان رود ملایرطی دهه فجر

سعادت گفت: ۵۰ بسته حمایتی از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی (عج) روستای جیجان رود ملایر در دهه فجرتوزیع شد.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر  برنامه های مناسبتی این ایام توسط  کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر در فضای مجازی در حال انجام است.  

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر افزود: این برنامه ها شامل برگزاری جشن انقلاب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی گلزار مطهر شهدا  و برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و.. بوده است

 

وی در ادامه از توزیع 50  بسته گوشت گرم بین خانوادههای نیازمند این روستا همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت:  با در این راستا 3 میلیون و 500 هزار تومان از سوی خیران هزینه شده است.

 

سعادت  بیان کرد: همچنین با همت خیرین و کمکهای هلال  احمر نیز 30 بسته معیشتی همزمان با ایام دهه فجر  به همت کانون در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

 

وی یادآور شد: بیمه روستاییان، ویزیت رایگان مردم  ، برگزاری  برنامه های فرهنگی و... نیز از دیگر برنامه های انجام شده برای  بوده که به همت و پیگیریهای مسئول کانون در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه  در راستای طرح شهید سلیمانی و برنامه های محله محور نیز در سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیزتعدادی بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 370 هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شدگفت:  این کانون در حوزه کمکهای عمرانی به پروژه های روستا نیز فعالیتهای خوبی داشته  که بیش از 8 میلیون تومان توسط اعضای  کانون جمع  آوری و تجهیزات غسالخانه روستا کامل شده است.

 

وی با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

کد خبر 1025570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha