پیش بینی بودجه ۲۴۰ میلیارد ریالی برای تکمیل فیبر نوری و پست های انتقال برق فارس

عزیزیان گفت: بودجه پیش بینی شده برای طرح های تکمیل کمربند فیبر نوری بین ایستگاه‌ها و پست های تامین و انتقال برق فارس در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۰ میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید عزیزیان»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) با اشاره به راه اندازی نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های داراب و سروستان و طرح نصب و راه اندازی کمربند فیبرنوری بین پست ها و ایستگاه های فوق توزیع برق استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: این 2 طرح در قالب پویش «الف-ب آبادانی ایران» با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی با حضور معاون وزیر نیرو، استاندار و مسئولان صنعت برق استان فارس افتتاح شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد: اجرای این 2 طرح در تامین برق پایدار در استان نقش موثری دارد و در سال جاری برای طرح های تکمیل کمربند فیبر نوری بین ایستگاه‌ها و پست های تامین و انتقال برق فارس، ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: بودجه پیش بینی شده برای طرح های تکمیل کمربند فیبر نوری بین ایستگاه‌ها و پست های تامین و انتقال برق فارس در سال 1400 حدود 240 میلیارد ریال خواهد بود.

خاطر نشان می شود، این طرح ها شامل نیروگاه‌های خورشیدی یک مگاواتی در «لایزنگان» داراب با بیش از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتیار و نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی سروستان به ظرفیت با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.

کد خبر 1025608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha