راهپیمایی موتوری و خودرویی در ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام چراغی پور گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن روز چهارشنبه راهپیمایی موتوری و خودرویی در سطح شهر ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از شیوع ویروس کرونا، یوم الله ٢٢ بهمن امسال در سطح نقاط مختلف استان به طور همزمان و به صورت راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» تصریح کرد: این مراسم در شهر ایلام از ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ٢٢ بهمن ماه از محل میدان دفاع مقدس آغاز و با طی مسیر میدان های میلاد، انقلاب، خیام، شهداء به سمت میدان امام(ره)، چهارراه مقاومت، پل شهید رضایی نژاد، میدان دادگستری تا مصلای بزرگ ایلام برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: از عموم مردم دعوت می کنید تا به صورت خانوادگی و سوار بر خودروهای شخصی در این جشن ملی حضوری انقلابی و بانشاط داشته باشند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اقلام تبلیغاتی ویژه این روز شامل پرچم های مقدس جمهوری اسلامی و پوستر جهت نصب بر خودروها نیز بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1025629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha