طنین بانگ «الله اکبر»/آسمان گیلان غرق در نور و شادی شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن طنین بانگ «الله اکبر» و مراسم نورافشانی، آسمان گیلان را غرق در نور و شادی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در شب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوای روحانی و دل انگیز تکبیر در آسمان گیلان طنین‌انداز و آسمان تمام شهرها نورافشانی شد.

 

در ساعت ۲۱ امشب مردمان دیار میرزا با پخش گلبانگ «الله اکبر» از ماذنه‌های مسجد، پایگاه‌های بسیج و شبکه‌های مختلف صداوسیما، از پشت بام منازل مسکونی نوای «الله اکبر» را به یاد پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ سردادند و به استقبال چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رفتند.

 

همزمان با گلبانگ «الله اکبر» مراسم نورافشانی در دو نقطه شهر رشت (شهرداری و  بوستان دانشجو) و تمام استان گیلان به صورت همزمان انجام شد. در منطقه آزاد انزلی نیز نورافشانی بزرگ در محل پروژه آرش مال برگزار شد.

 

آسمان استان امشب در طلیعه فجر انقلاب غرق در نور و شادی شد و مردم به استقبال روز ۲۲بهمن‌ رفتند که امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس به شکل کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری انجام می‌شود.

 

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان با برگزاری مراسمی ویژه ساعت ۹:۳۰ صبح فردا از فرودگاه سردار جنگل آغاز شده و با کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در مسیر تعیین‌شده تا مصلی امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت.

 

آیت‌الله «حسینی ‌بوشهری» رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امشب در شهر رشت سخنرانی کرده و تمام برنامه‌ها به صورت زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) پخش می‌شود.

کد خبر 1025637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha