۱۲ پروژه آموزشی با۸۰ کلاس درس در گیلان به بهره‌برداری رسید

دقیق گفت: ۱۲ پروژه آموزشی با۸۰ کلاس درس و اعتبار بیش از۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «علی دقیق» امروز(سه‌شنبه، ۲۱ بهمن) در آیین افتتاح مدرسه حجاب صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از ابتدای سال 92 تا کنون 442 فضای آموزشی شامل یک هزار و 952 کلاس درس با مساحت 211 هزار متر مربع تحول دانش‌آموزان و آموزش و پرورش گیلان شده است.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان افزود: مدرسه حجاب صومعه‌سرا دارای 14 کلاس درس است که با هزینه بیش از سه میلیارد تومان در مساحت یک هزار و 692 متر مربع احداث شده است.

 

وی گفت: 12 پروژه آموزشی با 80 کلاس درس و زیر بنای بالغ بر پنج هزار و 700 مترمربع و با اعتبار بیش از280 میلیارد ریال در شهرستان‌های استان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

 

دقیق با اشاره به اقدامات انجام شده برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان تصریح کرد: تمام بخاری‌های نفتی از مدارس گیلان جمع‌آوری شده و هم اکنون همه واحدهای آموزشی از سیستم گرمایشی ایمن برخوردار هستند.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خاطرنشان کرد: در 6 سال گذشته برای جمع آوری بخاری های نفتی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی 70 میلیارد تومان هزینه شد ه است.

 

کد خبر 1025646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha