موضوع بیکاری جوانان دغدغه و بحث اول استان ایلام است

استاندار ایلام گفت: بحث اشتغال و موضوع بیکاری جوانان دغدغه و بحث اول استان است و در این راستا برنامه‌های اقتصادی در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» روز سه‌شنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام، اظهار کرد: در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، میزان جذب سهم استان ۱۰۸ درصد است و در این زمینه در رتبه برتر کشوری هستیم.

 

وی یادآور شد: همچنان بحث اشتغال و موضوع بیکاری جوانان دغدغه و بحث اول استان است و در این راستا برنامه‌های اقتصادی در اولویت است.

 

سلیمانی دشتکی از مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان درخواست کرد که کسانی که منتقد در حوزه بیکاری هستند  را در یک نشست دعوت کرده و ابهامات و عملکرد را توضیح بدهد.

 

وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای تعطیل نشدن پروژه‌ها بکار گرفته‌ایم، افزود: اشتغال کارگران در کارخانه‌های استان برای ما مهم است، بنابراین سرمایه‌گذاری برای عمل به تعهدات در دستور کار قرار گرفته است.

 

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای حوزه اشتغال و اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای رونق اقتصاد در استان انجام شده است را به عنوان کارگزار دولت برای عموم مردم تشریح کنند.             

 

وی گفت: ۲۱۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات آسیب‌دیدگان از کرونا ایلام است که در جذب تسهیلات با تحقق بالای ۷۷ درصدی با فاصله زیاد رتبه اول کشور هستیم.

 

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: با جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با فاصله استان اول کشور هستیم و تلاش داریم سهم ۲۰ درصدی دیگر استان‌ها را جذب کنیم.

کد خبر 1025649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha