راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

انصاری گفت: امسال به دلیل شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی، موتوری و خانوادگی و در بستر فضای مجازی نیز راهپیمایی برگزار می شود.

«موسی انصاری» با اشاره به شرایط خاص امسال و شیوه ‌نامه‌های بهداشتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با تدابیر ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری اعضای کارگروه‌ های بزرگداشت دهه‌ مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال با برنامه‌های متفاوت و جذاب به جای راهپیمایی تجمعی جشن پیروزی انقلاب برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: انقلاب اسلامی را یک هدیه‌ الهی خواند و افزود: برنامه‌ها و جشن‌ های دهه‌ مبارک فجر باید به گونه‌ای اجرا شود که حلاوت و شیرینی این ایام را در اذهان عمومی ماندگار کند.

 

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی، موتوری و خانوادگی و در بستر فضای مجازی به آدرس http://fajr.ccoip.ir نیز راهپیمایی برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر که راهپیمایی در سراسر استان برنامه‌ریزی‌شده است گفت: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر استان از میدان قمر بنی هاشم (ع) آغاز و پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت ‌الله دهکردی و میدان امام حسین (ع) به پایان می‌رسد.

 

وی افزود: در شهرکرد، جایگاه خاصی قبل از چهارراه فارابی برای حضور مسئولین پیش‌بینی شده ‌است و قبل از شروع راهپیمایی خودرویی هیئت‌های ورزشی شامل اسکیت ‌سواران، سوارکاران و دوچرخه ‌سواران با حضور ورزشکاران خود برنامه‌های متنوعی را اجرا می کنند.

 

انصاری گفت: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمان جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1025766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha