پرداخت ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان تسهیلات کرونا در لرستان

آشتاب، گفت: در راستای جبران خسارت های ناشی از کرونا تاکنون ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان تسهیلات کرونا دراستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(21بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جبران خسارت ناشی از کرونا ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان تسهیلات کرونا پرداخت شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: ۲۸ هزار ۷۷۸ پرونده با اشتغال ۳۵ هزار و ۳۸۴ نفر به بانک‌های استان لرستان ارجاع داده شد و این پرونده ها تسهیلات کرونا را دریافت کردند.

 

وی با بیان اینکه 108 درصد سهم تخصیصی اشتغال روستایی و عشایری نیز پرداخت شده است، عنوان داشت: یک هزار و ۳۶۱ طرح به مبلغ ۳۶۸ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

 

آشتاب از اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری خبر داد و عنوان داشت: شش هزار و ۲۹ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار هزار و ۳۰۷ طرح با اشتغال ۵ هزار و ۴۴۰ نفر با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

آشتاب یادآور شد: لرستان از جمله استان هایی است که در زمینه اجرای سیاست اشتغال روستایی و عشایری بیشترین پرداختی را داشته است.

کد خبر 1025769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha