تجلیل از بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان/ موفقیت فرزندان در گرو تربیت درست آنان است

احسانی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان حتی در دوران کرونا تعطیل نشده است و جشنواره های مختلف در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی» صبح امروز (21 بهمن) در مراسم تجلیل از بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت هفته زن گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ، فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری این اداره کل با قوت در حال اجراست و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی تعطیل نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به اجرای 70 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر در استان همدان خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و نماز در شهرستان نهاوند، برگزاری جشنواره موسیقی سنتی، اختتامیه جشنواره نغمه عشق، برگزاری جشنواره فیلم فجر در همدان و ملایر، برگزاری جایزه ادبی از برخی برنامه های اجرای است.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره تجلیل از عکاسان و فیلم سازان جوان همدانی، رونمایی از کتابت قرآن کریم استاد شعبانی، برگزاری کنگره عارف بزرگ آیت الله سید رضا فاضلیان در تاریخ 30 بهمن ماه از دیگر برنامه های اجرای در این ایام است.


احسانی ضمن اشاره به وظایف تربیتی و سازندگی زنان در خانواده و جامعه یادآور شد: امام تاكید زیادی داشتند كه زنان جامعه اگر راه انحطاط رفتند و مسیر درست ترقی را طی نكردند مطمئن باشند آن جامعه هر چند هم مردانشان خوب باشد صدمه می بیندو جمله ی معروف امام كه می فرمایند: «از دامن زن، مرد به معراج می رود» اشاره بر قداست خانواده  دارد.

 

احسانی  در ادامه به برخی برنامه های اجرای در اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: افتتاحیه اولین پویش مجازی در تاریخ (23 اسفند) و اجرای جشنواره نمایش نامه نویسی در تاریخ (20 اسفندماه جاری) از دیگر فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلای استان همدان است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1025787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha