فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر تداوم راه شهدا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت که در بین رزمندگان موج می‌زد باید امروز برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله سید«محمد شاهچراغی» در مراسم نهضت خاطره گویی جمعی از رزمندگان عملیات والفجر۸ گفت: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است اما هر زمانی که در برابر این نظام الهی دست به اقدامی می‌زند، با شکست مواجه شده و با خواست و عنایت الهی و توجه حضرت ولی عصر (عج) ضرر متوجه خودشان می شود.

 

نماینده ولی‌فقیه دراستان سمنان ادامه داد: دشمنان برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی، فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده‌اند اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ان را خنثی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه والفجر ۸ برای مردم استان سمنان جایگاه ویژه‌ای دارد اضافه کرد: نخست از این بابت که بچه‌های این استان بیشترین شهید را در بین دیگر عملیات دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند و دیگر به خاطر نقش لجستیکی و با اهمیت جهادگران استان که به خصوص در ساخت پل و عملیات عمرانی و جهادی که حلاوت و شیرینی والفجر را برای مردم استان شیرین‌تر ساخت.

 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: راه جهاد و شهادت با پایان دوران دفاع مقدس پایان نیافته است.

 

امام جمعه سمنان با تأکید بر تداوم حرکت در مسیر ولایت و انقلاب ادامه دادگفت: بهشت ۸ باب دارد که یکی از آن‌ها باب مجاهدین است و برای رزمندگان و جهادگران همواره باز است.

 

وی قدردانی از حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس را یک وظیفه و تکلیف دانست وافزود: راه شهدا باید ادامه یابد و یاد و خاطره آن‌ها هرگز نباید فراموش شود.

 

به گفته آیت الله شاهچراغی آنچه انقلاب را پیروز کرد و تاکنون نگه داشته خون شهدا است و امروز که در حال جنگ سرد با دشمنان  هستیم باید با هوشیاری و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر۸ با ابتکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نهضت خاطره‌گویی جمعی از رزمندگان عملیات والفجر۸ در دیدار  آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد.

 

 

کد خبر 1025791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha