اراده مردمی و رهبری امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

جمشیدی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار عظیم جهانی تکیه بر ایمان و اراده راستین مردمی و رهبری امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی عسگر جمشیدی»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) در دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان شیراز با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار عظیم جهانی تکیه بر ایمان و اراده راستین مردمی و رهبری امام راحل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز افزود: مردم غیور و انقلابی ایران در راستای تحقق این حرکت عظیم و پیروزی شکوهمند انقلاب هزینه‌های بسیاری را متحمل شدند که نمونه بارز آن، تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر به این انقلاب بود.

وی اضافه کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب و شناساندن مفهوم واقعی انقلاب به نسل جوان از جمله مهمترین وظیفه مسئولین در شرایط کنونی است و فراموش نکنیم چگونه شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و ایثارگران ما با اراده ای محکم و عزمی راسخ و استوار، قدم به این آزمون الهی گذاشتند و با نثار خون خود و اهدای عضوی از بدن در مقابل دشمنان قسم خورده این انقلاب ایستادگی کرده و از کیان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

جمشیدی تاکید کرد: اگر آرمان‌های انقلاب و امام راحل به خوبی به نسل جوان منتقل نشود تحریکات دشمنان در ایجاد شکاف بین جوانان و دستاوردهای انقلاب نمود بیشتری پیدا خواهد کرد و تک‌تک مسئولین و آحاد ملت وظیفه دارند در تحقق اهداف و معرفی آرمانهای انقلاب به نسل جوان تلاش کنند.

معاون فرماندار شیراز ادامه داد: مراقب باشیم که از دین استفاده ابزاری نشود تا این انقلاب و کشور عزیز اسلامی متحمل تبعات و خسارات جبران ناپذیر آن نشود. 

جمشیدی در پایان از روسای ادارات شهرستان شیراز خواست تا با حضور فعال و یکپارچه خود در مراسم نمادین ۲۲ بهمن ماه،  ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بار دیگر انسجام و اتحاد ملی خود را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

کد خبر 1025803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha