رسانه ها و مدیران دستگاهای اجرای در ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند

فرهمند پور با انتقاد از برخی ادارات دزفول به دلیل عدم مشارکت در اپلیکیشن ماسک گفت: رسانه ها و ادارات دزفول در افزایش استفاده از ماسک باید همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» عصر امروز (سه شنبه ۲۱ بهمن) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول در سالن همایش های فرمانداری اظهار کرد: متاسفانه با توجه به اینکه دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد فعالیت مشاغل گروه چهار از ۲۵ بهمن در دزفول ممنوع خواهد بود.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه  گروه های شغلی شماره یک، دو و سه به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند افزود: فعالیت تالارهای پذیرایی، آرامستان ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه، اماکن زیارتی و همچنین برگزاری هرگونه تجمع جشن و عزا در این شهرستان ممنوع است.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی برگزار می کند ادامه داد: تشکیل تیم بازرسی ستاد کرونا به منظور اجرای هر چه بهتر محدودیت ها در دستور کار قرار دارد و لازم است مردم توجه ویژه ای نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند تا روزهای سخت کرونا تکرار نشود.

 

فرهمندپور با انتقاد از بی توجهی برخی ادارات شهرستان نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن ماسک ابراز کرد: در دزفول ۱۲۱ اداره وجود دارد که متاسفانه ۸۰ اداره با وجود تاکیدهای فراوان، همچنان در این اپلیکیشن ثبت نام نکرده اند از این رو بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا اسامی این ۸۰ اداره رسانه ای خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این اپلیکیشن نقش مهمی در تعیین آمار مبتلایان و کنترل شرایط دارد تصریح کرد: استفاده از ماسک بهترین راه حل جهت جلوگیری از شیوع کرونا است.

 

فرماندار ویژه دزفول اضافه کرد: یکی از مشکلات اخیر  عادی انگاری شرایط در جامعه نسبت به موضوع کرونا است، بنابراین لازم است هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.

 

وی تاکید کرد: شرایط بسیار حساس است و آمار مبتلایان و بستری ها در دزفول در حال افزایش است از سویی آمار استفاده از ماسک نیز در شهرستان کاهش یافته است.

 

فرهمندپور در خاتمه یاد آور شد: مدیران ادارات و رسانه ها در  زمینه  ترویج رعایت پروتکلهای بهداشتی تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا بتوانیم از پیک جدید کرونا عبور کنیم.

 

کد خبر 1025818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha