تصفیه خانه شهر صدرا از تصفیه خانه های مدرن در کشور است

امیری گفت: تصفیه خانه شهر صدرا از تصفیه خانه های مدرن در کشور است و با امکان تبدیل فاضلاب به آب مورد استفاده در صنعت و کشاورزی و غنی شدن آبهای زیر زمینی، فاضلاب را تبدیل به فرصت محیط زیستی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسینعلی امیری»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) در مراسم افتتاح تصفیه خانه شهر صدرا با تبریک دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت این ایام مبارک طرح های متعددی در استان فارس آماده بهره برداری شده که پروژه های آب و برق از نمونه آنها بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: دولت تدبیر و امید در این حوزه اقدامات موثری انجام داده است و افتتاح تصفیه خانه صدرا با حضور استاندار فارس انجام شد که همواره در پیگیری به نتیجه رسیدن طرح های خدمات رسان پیگیری کرده است.

وی اضافه کرد: در سایر نقاط کشور نیز با همکاری شرکت آب و فاضلاب پروزه هایی در حوزه آبرسانی و فاضلاب در این ایام مبارک به بهخره برداری رسیده که سطح دسترسی شهروندان به خدمات مناسب شهری را ارتقا داده است.

امیری تاکید کرد: تصفیه خانه شهر صدرا از تصفیه خانه های مدرن در کشور است و با امکان تبدیل فاضلاب به آب مورد استفاده در صنعت و کشاورزی و غنی شدن آبهای زیر زمینی، فاضلاب را تبدیل به فرصت محیط زیستی کرده است.

وی با تشکر از مسئولان استان و دست اندرکاران به نتیجه رسیدن این تصفیه خانه گفت: عمر این تصفیه خانه حداقل تا 35 سال دیگر است و برای شهر صدرا پاسخگو خواهد بود.

امیری اعلام کرد: در 48 ساعتی که در استان فارس خواهیم بود، شاهد به نتیجه رسیدن سایر پروژه های شهری در این استان خواهیم بود.

کد خبر 1025822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha