گلبانگ تکبیر از پایتخت مقاومت ایران طنین انداز شد

همزمان با شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ گلبانگ تکبیر از پایتخت مقاومت ایران، دیار مرد میدان روزهای سخت، شهید حاج قاسم سلیمانی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، از جای جای پهناورترین استان کشور، ندای الله اکبر طنین انداز شد.

 




فریادهای الله اکبر به همراه نورافشانی آسمان در پهنه گسترده کویر، نمادی از سرزندگی مردمانی است که پرشور و مصمم پای انقلاب خود ایستادند.

 




امسال نیز ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، اوقات فرحناکی رقم خورد و ابراز شادمانی هزاران کرمانی به بهانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است.

 




جمعی از کرمانی ها نیز خود را به مزار سیدالشهدای مقاومت رساندند و با مشت های گره کرده علاوه بر سردادن تکبیرهای رسا؛ شعار استکبارستیز" مرگ بر آمریکا" را نیز فریاد زدند.

 

 



اینجا؛ پایتخت مقاومت ایران، دیار مرد میدان روزهای سخت، شهید حاج قاسم سلیمانی است که آماده خلق حماسه شکوهمند متفاوتی در شرایط کرونایی می شود‌.

 



راهپیمایی خودرویی و موتوری؛ ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از ابتدای میدان هفت باغ آغاز و همزمان ویژه برنامه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.


 

کد خبر 1025857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha