بانگ الله اکبر در مازندران طنین انداز شد

نوای الله اکبر ساعت ۲۱امشب( ۲۱ بهمن) به یاد تکبیر‌های بهمن ۱۳۵۷ در آسمان مازندران همچون سراسر کشور طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، امشب ( ۲۱ بهمن) در شب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نوای روحانی و دل انگیز تکبیر الله اکبر در شرایط بحرانی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آسمان مازندران، همانند سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد.

 

همزمان با طنین انداز شدن نوای الله اکبر در مازندران، برخی از شهرها و روستاهای این استان هم به شکرانه و شادمانی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نورباران و نورافشانی شد.

 

مردم دیارعلویان از شرق تا غرب این استان با فریادهای بلند الله اکبر، پیروزی انقلاب اسلامی را فریاد کردند و ضمن تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام خمینی(ره)،شهدا و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(دامت برکاته)، لرزه بر اندام استکبار انداختند.

 

هر ساله رأس ساعت ۲۱ در تمامی شهرها، بخش ها، روستاهای مختلف مازندران، بانگ «الله اکبر»  طنین‌انداز می‌شود تا همچنان یادآور این باشد که ملت ایران همواره با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر توسعه  و پیشرفت اایران عزیز گام بر می دارد و از توطئه های استکبار جهانی نمی‌هراسد.

کد خبر 1025861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha