ندای «الله اکبر» به آسمان شهر بام های سفالی نور بخشید

در شب پیروزی ملت بر طاغوت، ندای توحیدی«الله اکبر» به آسمان شهر بام های سفالی نوربخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با شب پیروزی ملت بر طاغوت، ندای توحیدی«الله اکبر» بر آسمان شهر بام های سفالی نور بخشید و آسمان این شهر مرزی و بندری نور افشانی شد.

 

مرزنشینان بیدار و همیشه در صحنه آستارا همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راس ساعت ۲۱ همچون دیگر هموطنان در جای جای ایران اسلامی بر پشت بام منازل حاضر شده و ندای«الله اکبر» را سر داده و بر ادامه یافتن راه و مسیر انقلاب اسلامی تأکید کردند.

 

آستارایی‌های مرزنشین با فریادهای «الله‌اکبر» بار دیگر لرزه بر پیکر استکبارگران و ایادیشان انداختند و ندای حق طلبی، حقیقت جویی، وحدت و همدلی را در سایه سار ولایت فقیه و شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

 

همچنین امشب جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن در میدان نماز بندر آستارا با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار برگزار و آسمان این شهر مرزی نورافشانی شد.

 

در این مراسم همزمان با بانک تکبیر« الله اکبر» آسمان شهر مرزی آستارا نورافشانی شد و مردم ولایی و انقلابی ایران شعارهای ضد استکباری سردادند.

 

نورافشانی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) از دیگر برنامه هایی بود که در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آستارا برگزار شد.

 

خروش عظیم ملت غیور و سربلند ایران در شب بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ موجب در هم شکستن کاخ ظلم و استکبار جهانی و فروپاشی نظام شاهنشاهی پهلوی و دیکتاتور بزرگ منطقه شد.

 

یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور سردادن بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است که برای شکستن کودتای ننگین ستم‌شاهی در خیابان‌ها و پشت بام‌ها حضور یافته و با سر دادن ندای الله اکبر، توطئه دشمنان را خنثی کردند و به برکت این شعار، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند در این راستا امشب هموطنانمان در ۳۰ استان و بیش از ۴۰۰ شهر کشور به پاس قدردانی از حماسه ‌آفرینی‌های ملت ایران و به یاد آن روزهای خاطره انگیز و حماسه ساز بر روی پشت ‌بام‌ها حضور پیدا کردند و ندای خود را به گوش جهانیان رساندند.

 

گفتنی است، امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان آستارا برگزار نمی شود و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رژه خودرویی و موتوری راس ساعت ۹:۳۰ صبح از بلوار معاد آغاز و در خیابان های این شهر مرزی برگزار می شود.

کد خبر 1025862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha