بیش از ۱۳۷ میلیارد ريال طرح در شهرستان کیار افتتاح شد

زیلابی از افتتاح ۱۵ طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید «شجاع ‌الدین زیلابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب طرح های مختلفی در شهرستان کیار افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار شهرستان کیار از افتتاح 15 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 137 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح های افتتاح شده در شهرستان کیار در حوزه های صنعتی، کشاورزی، دامپروری، زیرساخت، ورزشی و مسکونی هستند، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم 38 نفر در این شهرستان فراهم شد.

 

زیلابی با تاکید بر اینکه طرح های افتتاح شده در شهرستان کیار به همت هفت دستگاه دولتی استان ساخته شده اند، تصریح کرد: ساخت 30 واحد مسکونی مددجویی شاخص ترین طرح افتتاح شده در این ایام بود.

 

فرماندار شهرستان کیار مرکز تولید رشته غذایی، آبیاری تحت فشار، آسفالت معابر، پرورش گاو شیری، گلخانه، توسعه شبکه فشار ضعیف برق، سالن ورزشی و احداث بند سنگی ملاتی را از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان به مناسبت دهه فجر برشمرد.

 

وی همچنین از کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در شهرستان کیار خبر داد و خاطرنشان کرد: یک طرح برق رسانی و دو گلخانه در این روز کلنگ زنی شدند که برای بهره برداری از آن ها به 86 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

کد خبر 1025897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha