فجر ۴۲/آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن تا ساعاتی دیگر

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل بیماری کرونا به صورت موتوری و خودرویی تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل بیماری کرونا به صورت موتوری و خودرویی تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور برگزار می شود. برنامه‌های امسال از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد و مسیرهایی برای حرکت موتور و دوچرخه و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.برنامه‌های امسال کاملا متفاوت با سال‌های قبل است.

 

فراخوانی برای راهپیمایی و هیچ‌گونه تجمعی نخواهیم داشت و طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای برای راهپیمایی و تجمع نخواهیم داشت و ان‌شاالله چهارشنبه جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ با حضور همه اقشار و صنوف مختلف مردم در تمام شهر‌ها برگزار می‌شود.

 

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

 

یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اعلام می‌دارد: به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی با حضور تمام اقشار و صنوف مختلف مردم و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و به منظور نشان دادن وحدت ملی و یکپارچگی عمومی به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح در ۱۲ مسیر تعیین شده تهران و در تمام شهر‌های کشور برگزار می‌شود و از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌شود با حضورشان، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

کد خبر 1025909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha