برگزاری جشن بزرگ چهل‌ و ‌دومین فجر انقلاب اسلامی توسط کانون توحید فرخشهر

شاه ‌قلی گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن بزرگ انقلاب با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری توحید در مسجد امام صادق (ع) فرخشهر برگزار شد.

«صادق شاه ‌قلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن بزرگ انقلاب با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری توحید در مسجد امام صادق (ع) فرخشهر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد است.

 

وی ابراز کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است که کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر از ابتدای دهه فجر تاکنون با اجرای برنامه های مختلف به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته است.

 

شاه ‌قلی فضای مجازی را فرصتی برای توسعه فعالیت‌های مسجدی و ترویج ارزش‌های دینی دانست و تاکید کرد: تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات با محوریت مساجد در اولویت باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: سخنرانی و مولودی خوانی با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پخش زنده و انتشار مراسم در کانال یا گروه مجازی مسجد نیز انجام شد.

 

خاطر نشان می شود: کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) فرخشهر، ۱۱۴ عضو فعال در سامانه «بچه های مسجد» دارد و فعالیت های گسترده ای در بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال برگزار می کند که برگزاری محافل انس با قران کریم و جشن های دهه مبارک فجر از مهمترین این برنامه ها هستند.

 

کد خبر 1025925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha