تاریخ معاصر ایران بار دیگر شاهد تجدید پیمان البرزی ها با انقلاب اسلامی است

مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی از نخستین ساعت های صبح در قالب های هماهنگ و منسجم به منظور حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مکان های از پیش تعیین شده آمده اند.

خبرگزاری شبستان - البرز: اینجا البرز است، سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی؛ اینجا سرزمین امیران لشکر ۱۰ سیدالشهداء؛ سرزمینی که در طول شکل گیری انقلاب اسلامی مردمان آن از جان خود گذشتند و مردانه در عرصه میدان جهاد حضور پیدا کردند.

 

آئین راهپیمایی در مرکز استان البرز به صورت خودرویی و موتوری تدارک دیده شده است؛ آری این بار انقلاب اسلامی در شرایط شیوع بیماری کرونا در بستری متفاوت شاهد تجدید بیعت مردم مومن و ولایتمدار است.

 

امروز روز مقاومت، روز ظهور ایمان های رشد یافته نسلی است که پیرو نسل انقلاب هستند؛ امروز مردم همیشه در صحنه استان البرز می آیند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند. 

 

 

« حجت الاسلام روحی یزدی» در حاشیه برپایی این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: میدان جمهوری کرج همانند سال های گذشته محور تجمع اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری است. 

 

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: از ساعت های نخست صبح تیم های جهادی در سه نقطه تالار شهیدان نژاد فلاح، میدان سپاه، سه راه رجایی شهر حضور دارند و ماشین هایی که قصد حضور در راهپیمایی را دارند با پرچم و گل مزین می کنند. 

 

وی اظهار کرد: در ابتدا رژه موتوری موتورسواران را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه امروز داریم و چهل و دو زوج جوان با ماشین های تزئین شده مسیر راهپیمایی را طی می کنند و به دنبال آنان خودروهای خانوادگی مردم است.

 

به گفته حجت الاسلام روحی یزدی، میدان جمهوری و در کنار پارک تنیس ویژه برنامه انقلاب اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی با سخنرانی « سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور برگزار می شود.

 

 

جمهوری اسلامی حرم است

 

حضور پرشور و مشتاق مردم البرز در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه آفرین باورهای ایمانی و بلوغ فکری آنانی است که با باور به جریان انقلاب با ایثارگری و اعتقاد به میدان آمدند. 

 

شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ میدان دار عرصه مقاومت نمونه ای از آنان مردانی است که در عرصه دفاع از انقلاب به مقام شهادت نائل آمد. وصیت نامه این شهید والامقام بیانگر اوج بلوغ فکری برمبنای باور به آرمان های انقلاب است.

 

شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود آورده است: « بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند. اگر دشمن این حرم را از بین برد حرمی باقی نمی ماند نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی».

 

انقلاب اسلامی ایران روزگاری نو برای جهان و جهانیان است

 

« حجت الاسلام روح الله مختاری» با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خصوص راهپیمایی مردم ساوجبلاغ به مناسبت ۲۲ بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: مردم شهرستان ساوجبلاغ نیز همانند مردم سراسر ایران با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند. 

 

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: انقلاب اسلامی ایران روزگاری نو برای جهان و جهانیان است چرا که در قالب خود رستاخیز پس از مرگ به مصداق « یحی الارض بعد موتها ...» است. 

 

« حجت الاسلام فراستی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: راهپیمایی امروز مردم ساوجبلاغ در مسیرهای معین شده آغاز شده است و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد مصلی امام خمینی(ره) پرشورتر از همیشه در صحنه راهپیمای حضور پیدا کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: باورهای برگرفته از ایمان مسجدی در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن خاستگاه حضور پرشور نیروهای کانون فرهنگی هنری مساجد است.

 

سیرتکوینی انقلاب اسلامی ایران به سمت وحدت جهانی سوق دارد

 

تاریح جهان نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران متفاوت تر از انقلاب های دیگر مصدری از جریان سازی مردمی به سمت وحدت جهانی است.

 

سیر تکوینی انقلاب اسلامی ایران به واقع به سمت وحدت جهانی سوق دارد آن چنان که نام حضرت امام خمینی(ره) همچنان بر تارک دل های مشتاقان آزادی، عدالت و دیگر ارزش های والای انسانی می درخشد. 

 

مردم البرز ایستاده اند همانند قله های ایستاده و محکم البرز و اتحاد وحدت آفرین خویش را برای حفظ و امتداد انقلاب حفظ کرده اند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1025935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha