جمهوری اسلامی اهل گفتگو است اما باید عزت ملت حفظ شود

نیکزاد گفت: جمهوری اسلامی اهل گفتگو است اما باید عزت ملت حفظ شود اگر آمریکایی ها دنبال مذاکره هستند باید تحریم ها را لغو کنند و نباید به دنبال این باشیم که چه شخصی در آمریکا به روی کار می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی نیکزاد» امروز (22 بهمن ماه) در مراسم آغازین رژه خودرویی و موتوری راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: جمهوری اسلامی برگرفته از احکام نورانی اسلامی نه عثمانی یا سعودی بلکه اسلام ناب محمدی سرچمشه گرفت و انقلاب اسلامی تحول عظیم و روی به جلو در منطقه است.

 

نائب رئیس مجلس و نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجم خدمات ارزشمند چهل و دو سال افتخار جمهوری در زمینه تولید علم، صنعت و معدن، ارتباطات، نفت، گاز، آب، برق، فناوری نانو، تکنولوژی هسته ای، توان دفاعی و نظامی، ماهواره، نیروگاه و پهباد دنیا را مبهوت خود کرده است.

 

وی اعلام داشت: جمهوری اسلامی در سپهر سیاسی دنیا تاثیر گذار است و در منطقه نیز با مشارکت گروه های مقاومت اسلامی هیچکاری بدون ایران پیش نمی رود و در برابر استکبار و استبداد همچون سال های ابتدای انقلاب با درایت رهبری بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای ایستادگی می کنیم.

 

نیکزاد یادآور شد: البته نقطه ضعف های و دچار مشکل در عدالت اجتماعی و معیشت مردم هستیم که باید مسئولان نسبت به این مسئله دقت نظر بیشتری در زمان تحریم های ظالمانه داشته باشند.

 

نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مقایسه انقلاب اسلامی با رژیم منحوس پهلوی اقدامی بسیار زننده است که با فسادهای متعدد در دوران تاریکی و پلیدی صورت گیرد بلکه رفتار امروز مسئولان با سپهر و ویژگی دینی و سیاسی کارگزاران امیر المومنین (ع) مقایسه شود تا افرادی انتخاب شوند که راه و منش آن امام همام را ادامه می دهند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعلام می کنم مردم ایران اسلامی در دنیا برای اولین بار شعار «مرگ بر آمریکا» را مطرح کردند در زمانی که هیچ کس حق چپ نگاه نکردن به یک آمریکایی را نداشت بحث شعار «مرگ بر آمریکا» راهبرد جمهوری اسلامی را برای همیشه نشان داد.

 

نیکزاد اظهار داشت: البته انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان محفوظ است اما جمهوری اسلامی برای اولین بار پایگاه عین السد آمریکا را هدف قرار داد زمانی که هیچ حکومتی توان حرف زدن با آمریکا را ندارد.

 

وی ادامه داد: همه این نشانه ها نشان افول قدرت آمریکا است و همیشه دچار اشتباه محاسباتی بودند و درک درستی از اقتدار مردم ایران ندارد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هم اکنون آمریکا ظالم و جنایتکار در حال تغییر چهره خود هست تا با بزک جدید خود را به ملت ایران نشان دهد اما ملت ایران ملت خداجو ملت خداباور و توانمند گام دوم انقلاب را پیش می برند.

 

نیکزاد یادآور شد: عرصه های اقتصاد و معیشت مردم نباید سطحی اداره شود و با توصیه های که رهبری در این زمینه کرده اند با اقتدار و با تکیه با شهدا کار مردم را پیش ببریم.

 

نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی اهل گفتگو است اما باید عزت ملت حفظ شود اگر آمریکایی ها دنبال مذاکره هستند باید تحریم ها را لغو کنند و نباید به دنبال این باشیم که چه شخصی در آمریکا به روی کار می آید.

 

وی اذعان داشت: رفتار ملت عراق با حضرت آیت الله رئیسی نشان داد رفتار آمریکایی ها در برابر ملت عراق هم رو به افول است و مسئولان پیگیری حقوقی انتقام فرماندهان مقاومت شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی هستند.

کد خبر 1025974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha