ایران قوی در ۴۲ سالگی انقلاب/ غیور مردان و زنان تالشی با حضور خودرویی حماسه‌ دیگر آفریدند

همزمان با چهل‌ودمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، غیور مردان و زنان تالشی با رژه خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: ۲۲ بهمن سالروز میثاق دوباره ملت فهیم ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب است، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب به صورت خودرویی و موتوری و با حضور پرشور غیور مردان و زنان تالش در ماسال برگزار شد.

 

خودروها و موتورسواران که با نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی تزیین شده‌اند، از سپاه به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند و پس از طی مسیر از خیابان انقلاب به میدان شهید فرزانه و تا شهدای گمنام  این برنامه را ادامه دادند.

 

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم سراسر ایران در راهپیمایی باشکوه چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

 

مردم هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می‌کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می‌کردند اما امسال جشنی متفاوت را تجربه کردند.

 

مردم انقلابی ایران، در ۴۱ سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمدند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به رخ جهانیان کشیدند اما امسال به علت شرایط کرونا در متفاوت‌ترین ۲۲ بهمن ۴۲ سال  اخیر، با حرکت نمادین خودروها و موتورها در خیابان های ایران و در بستر فضای مجازی جشن تولد انقلاب را گرامی داشتند.

 

  

* مردم با حضور در رژه خودرویی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویان زدند 

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: مردم با حضور خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن میزان ولایت‌پذیری خود را نسبت به رهبر انقلاب و پایبندی به ارزش‌ها به دنیا ثابت کردند.

 

امام جمعه ماسال افزود: مردم با حضور در رژه خودرویی ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند علی رغم همه توطئه و دسیسه‌ها، ظلم‌ها و ستم‌های ناروایی که در حق ملت ایران تحمیل کرده‌اند تا مردم و دولت را در تنگنای اقتصادی قرار دهند و علی رغم همه خصومت‌ها مردم نه تنها دست از ولایت و رهبری بر نداشته‌اند بلکه ارادت و وابستگی مردم به نظام، ارزش‌ها، انقلاب و مسئولان دلسوز نظام بیشتر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در رژه خودرویی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویان زدند گفت: مردم ولایتمدار همیشه نشان داده‌اند در هر شرایطی پشت این انقلاب، نظام و مملکت هستند.

 

 

* ملت انقلابی ایران در چهار دهه از انقلاب اوج وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند

«وحید پورحضرت» با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: مهمترین وظیفه نسل امروز به خصوص جوانان حفظ و گسترش حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه ملت انقلابی ایران در چهار دهه از انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج همبستگی و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند افزود: ملت ایران در حالی چهل و دو سالگی انقلاب را جشن می‌‌گیرد که دشمنان تمامی ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به نظام بسیج کرده‌اند.

 

وی گفت: امروز برخلاف توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال عمر انقلاب، این نظام با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران تداوم یافته است.

 

پورحضرت تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، راهپیمایی این روز بزرگ به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد.

 

گفتنی است، راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به علت شیوع بیماری ویروس کرونا در سراسر کشور امسال به صورت راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1025978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha