انقلاب اسلامی مسیر  ملت  ایران را  بر مبنای تعالیم ناب اسلامی ترسیم کرد

حجت الاسلام حجازی گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای تعالیم ناب اسلامی مسیر را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم و مشخص کرده و به دنبال عزت دادن به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدامین الله حجازی» امروز (22 بهمن) در سخنرانی پایانی آئین گرامی داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان گچساران، اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن تحول بزرگی در جهان ایجاد کرد، مستضعفین عالم را عزت بخشید و مستکبرین را ذلیل کرد.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه  22 بهمن روزی است که دو قطبی عالم (کفر و ایمان) بیشتر نمود پیدا می کند، ادامه داد: در اقصی نقاط عالم واضح و مبرهن است که انقلاب اسلامی برای نجات بشریت از ذلت و بدبختی راه نو و جدیدی را ارایه می دهد.

 

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی براساس مبانی دینی و اسلامی توسط حضرت امام راحل و با اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران پایه ریزی شد .

 

حجت الاسلام حجازی گفت: آنچه که امروز در عالم مطرح شده و اثرگذار است، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که امروز همه مردم در روز ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهداء تجدید میثاق می کنند.

 

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در جهان نسبت به انقلاب مورد بررسی و مطالعه قرارمی گیرد، همان قدرت و عزت انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ رسما اعلام استقلال می کند و محتاج هیچ قدرت و پناهگاهی جز خداوند نمی شود، اضافه کرد: آنچه که موجب شد امام راحل قیام کنند این بود که ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و استبداد نجات دهد و این ملت نیز زیر سایه مکتب اهل بیت (ع) آبرمندانه و سرفرازانه زندگی کنند.

 

حجت الاسلام حجازی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آمد تا اسلام ناب محمدی (ص) را به جهان عرضه کند و کفار را به معنویت و اخلاق دعوت کند، یادآور شد: انقلاب اسلامی می خواهد هم آخرت و هم دنیای مردم را بیمه کند.

 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: هرچند برخی از مشکلات در کشورمان وجود دارد اما قابل مقایسه با دوران ستم شاهی نیست و بدانید در دوران رژیم‌پهلوی هیچ حرمتی برای زن قائل نبودند و امروز زن ایرانی سربلندترین‌ زن جهان بوده و مردم در انقلاب اسلامی خودشان سرنوشت شان را تعیین می کنند.

 

وی تصریح کرد: در دوران ستم شاهی حتی ارتش ما تحت لوای جهان کفر بود، اما امروز اقتدار نیروهای مسلح ما پایه های نظام سلطه را به لرزه درآورده و حرف اول را در منطقه و جهان می زند.

 

حجت الاسلام حجازی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای تعالیم ناب اسلامی مسیر را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم و مشخص کرده و به دنبال عزت دادن به مردم است و این برای دشمن خطرناک و علت دشمنی ها همین مردمی بودن انقلاب است.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه روسای جمهور آمریکا تفاوتی در اهداف نظام سلطه ندارند و دشمن شناسی برای مسئولین و ملت ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: رهبر معظم انقلاب به موقع تصمیم گرفتند و به وقت با مسئولین نظام جلسه گذاشتند که ایران اسلامی به هیچ عنوان از مواضع خود در مقابل آمریکا و غرب ‌کنار نخواهد آمد که بیان این نکته از سر قدرت ‌و عزت است.

 

وی ضمن تاکید بر حل مسئله معیشت و مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: اگر برخی مسئولین وعده دروغ بدهند و مردم را بخواهند برده کفر کنند و مشکلات هم حل نشود، بدون تردید هیچ کس نمی پذیرد.

 

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین شود، گفت: انقلاب اسلامی آمده است تا در سایه سار ولایت فقیه راه پیشرفت و ترقی در عرصه های مختلف را طی کند و به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) است.

کد خبر 1026012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha