تجدید میثاق متفاوت مرزنشینان آستارایی با آرمان های انقلاب

مرزنشینان آستارایی متفاوت تر از سال های گذشته آزادی و استقلال پیروزمندانه خود را جشن گرفته و با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرزنشینان آستارایی با شرکت در رژه خودرویی و موتوری متفاوت تر از سال های گذشته بهار انقلاب را جشن گرفتند.

 

مردم انقلابی و ولایی آستارا در این رژه که از میدان معاد این شهر آغاز و در مسیر خیابان های امام خمینی(ره)، بلوار بسیج، شهید مطهری، فارابی و شهید نادر حاجی عباسی برگزار شد، جلوه دیگری از بیعت با آرمان‌ های انقلاب و امام راحل و استواری و صلابت در راه آزادگی و استقلال را به نمایش گذاشتند.

 

حضور خودجوشو و پرشور شهروندان آستارایی با خودروها و موتورسیکلت های شخصی در حالی که پرچم‌ های جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورده بودند جلوه‌ های بصری زیبایی را به این رژه بخشیده بود.

 

تعداد زیادی از مرزنشینان آستارایی نیز با دوچرخه و نیز پای پیاده در آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن شرکت کرده و سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

 

پخش سرودهای انقلابی و شعارهای مربوط به انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از دشمنی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از دیگر بخش‌های مراسم متفاوت امسال در بندر مرزی آستارا بود.

 

گفتنی است، رژه خودرویی و موتوری همچنین امروز در لوندویل برگزار و مردم ولایتمدار و شهید پرور این بخش ضمن تجدید پیمان  با آرمان های والای خمینی کبیر (ره)، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

کد خبر 1026028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha