انقلاب اسلامی با جان وجود مردم آمیخته شده است

آیت الله علم الهدی گفت:امسال هم با وجود محدودیت ایجاد شده بازهم مردم حضور خودشان را به شیوه‌ های متفاوت حفظ کردند و این معجزه انقلاب است که در عمق جان مردم نفوذ پیدا کرده است، این انقلاب با خون و جان و خمیر مایه وجود مردم آمیخته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله سید «احمد علم الهدی» در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن با بیان عشق قلبی مردم به انقلاب مقدس اسلامی مطرح نمود : آن چیزی که برای ما مهم است حال و هوای مردمی این انقلاب مبارک است، از سال ۱۳۵۷ که این انقلاب به پیروزی رسیده است تا به امسال، ما هیچ لحظه ای را در طی این سال ها حضور ارزشمند مردمی را از دست نداده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با توجه به شرایط محدودیت بیماری کرونا ادامه داد: امسال هم با وجود این بیماری و شرایط محدودیت ایجاد شده بازهم مردم حضور خودشان را به شیوه‌ های متفاوت حفظ کردند و این معجزه انقلاب ماست که در عمق جان مردم نفوذ پیدا کرده است، این انقلاب با خون و جان و خمیر مایه وجود مردم آمیخته شده است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور نسل جوان انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایان تصریح کرد: این نسلی که امروز به عرصه خیابان ها آمده است، نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که پیروزی انقلاب را ندیده اما با همان هیجان و عشق پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

کد خبر 1026031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha