ملت ایران روز به روز سرافرازتر به سمت آرمان‌های امام راحل حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام دولابی گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند که به نظام اسلامی ضربه بزنند اما آنچه که در پایان مشخص می شود آن است که سرفرازی ملت ایران اسلامی روز به روز افزون می شود و به سوی آرمان‌های امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، صبح امروز (چهارشنبه 22 بهمن ماه) طی آئینی با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور شهرستان های آبادان و خرمشهر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، به صورت نمادین همزمان و همراه و هم گام با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری در این دو شهرستان برگزار شد.

 

«حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی» در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آبادان اظهار کرد: مردم آبادان دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند به طوری که چهار هزار شهید و حدود 177 شهید گمنام را تقدیم کردند که در نوع خود کم نظیر است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تعداد زیاد جانبازان و آزادگان آبادان اضافه کرد: باید با تمام وجود در خدمت مردم بود و دست یکایک مردم این منطقه را بوسید.

 

وی به رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) رهبری مردمی بود که خودش پیشاپیش مردم سختی و مشکلات را تحمل می‌کرد به طوری که برای دفاع از مردم ۱۴ سال از وطن دور بود.

 

حجت الاسلام دولابی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند ادامه داد: همواره دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به این نظام هستند اما آنچه که در پایان مشخص می شود آن است که سرفرازی ملت ایران اسلامی روز به روز افزون می شود و به سوی آرمان‌های امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا به ویژه شهیدان انقلاب و همچنین سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ایران اسلامی توانست در زمینه‌های مختلف از جمله سایبری، رشد و نوآوری و سلول‌های بنیادین موفقیت‌های زیادی کسب کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاد آور شد: مردم ایران امروز به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند بعد از 42 سال همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل پایبند هستند.

 

مردم شهید پرور، ولایتمدار، مقاوم و همیشه در صحنه آبادان از مسیر زیارتگاه سید عباس تا مصلای نماز جمعه این شهر رژه خودرویی و موتوری خودجوش را برگزار کردند.

 

در شهرستان خرمشهر نیز مردم انقلابی شهر مقاومت و ایثار در حرکتی خودجوش رژه خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن را از میدان مقاومت به سمت خیابان ۴۰ متری و چهار راه مسجد جامع این شهر آغاز کردند.

 

مرزنشینان نقطه صفر مرزی نیز در شهر والفجر ۸ امروز با حضور در این حرکت نمادین اقتدار خود را بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برگزاری رژه خودرویی و موتوری ایستادگی و استقامت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

مردم شهید پرور و ولایت مدار ، عشایر غیور و همیشه در صحنه، اروندکنار این بار هم با وجود شرایط شیوع کرونا با اتحاد و همبستگی خود در برابر دیدگان بدخواهان جمهوری اسلامی ایران از بخشداری تا یادمان شهدای والفجر 8 جلوه گری کردند.

 

همچنین مردم و عشایر غیور شهر‌های چوئبده و مینوشهرهمانند همیشه بار دیگر به صحنه آمدند و با رژه خودرویی و موتوری به صورت نمادین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

در مینوشهر مردم مسیر ساختمان بخشداری به سمت میدان بسیج  و در چوئبده از ابتدای شهر تا مزار شهدای گمنام را بصورت نمادین با خودرو و موتورسیکلت طی کردند.

 

اهالی این دیار همیشه قهرمان و مقاوم در این روز مبارک و میمون با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا، همچون گذشته با امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین و مستضعفان جهان عهده و پیمان و میثاقی دوباره بستند و امروز هم با وجود همه محدودیت‌ها و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در این حرکت نمادین باردیگر با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

کد خبر 1026044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha