سریعترین نرخ رشد علمی جهان متغلق به ایران

سپهرگفت: ایران در این سالها دستاوردهای زیادی را کسب کرده و کشوری امن را در منطقه ایجاد کرده است که علیرغم تمام تلاش های مزدوران در تمام عرصه ها رشد کرد و درخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سردارمحمدحسین سپهر در جمع راهپیمایان انقلاب اسلامی در همدان گفت: انقلاب اسلامی ما در ۴۱ سال پیش با پیروزی برابرقدرتهای غرب و شرق به پیروزی رسید و طومار ۲۵۰۰ ساله تباهی کفر شرک و استعمار زدگی را برهم زد و با امامت امام با تکیه بر آیین دینی و ایمانی و حضور امت انقلابی به پیروزی رسید.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با امامت امام(ره) و با تکیه بر شریعت و آیین دینی و اسلامی و با حضور امت انقلابی و همیشه در صحنه پیروزی انقلاب را رقم زد افزود: باید قدردان این انقلاب بود.

 

وی بیان داشت: حکومت پهلوی به مستشاران حقوق می‌داد تا مردم ما تحت سلطه غرب زندگی کنند به همین دلیل نیز آن دوران تعداد کارکنان سفارت آمریکا در ایران بیش از تمام کارمندان سفارت خانه ایران در جهان بود.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سران دول غربی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر تمام مقدرات کشورمان حاکمیت داشتند گفت: در ایران بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی بر دولت، نیروهای مسلح، صنعت، فرهنگ، برنامه ریزی و هدایت کشور حضور و نظارت داشتند و حقوق آنها در سال ۱۳۵۶ طبق اسناد ۱۷ میلیارد تومان بوده در حالیکه حقوق کل نیروهای مسلح ایران ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

 

سردار سپهر عنوان کرد: در طول ۵ قرن گذشته به علت حاکمیت سلطه گران بر کشور ما ، بیش از دو سوم خاک ایران از ما جدا شد و این بود حاکمیت ظلم و استعمارگران بر ایران که نتیجه ای جز تباهی نداشت.

 

وی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله بیان کرد: حمله عراق به ایران هشت سال تمام غرب و شرق عالم و آمریکای جنایتکار و شوروی کمونیست دست اتحاد دادند تا انقلاب اسلامی را به زانو دربیاورند.

 

وی اظهار کرد: تمام کشورهای استعمارگر صدام را یاری کردند اما انقلاب و مردم و امام ایستادند و مانترسیدیم. جنگ شیمیایی را به شهرهای ما تحمیل کردند و هواپیمای مسافربری ما را زدند و تروریست تکفیری را در منطقه خلق و فرماندهی و حمایت کردند و یک جنگی را به بزرگی جهان اسلامی برای نابودی انقلاب اسلامی به راه انداختند.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی این اتفاقات برای این بود که  شاه پهلوی ژاندارم منطقه باقی بماند عنوان کرد: جیمی کارتر در کتاب 444 روز می‌گوید شاه ایران تسلیم پیشنهادهایی بود که از سفارت ما به او انشا می‌شد.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح  افزود: در اسناد به جای مانده٬ سفرای انگلیس و آمریکا می‌گویند هر ده یا 15 روز به دیدار شاه رفته و به او یاد می‌دادیم چگونه تصمیم بگیرد٬ فکر کرده و چگونه منافع ما را تأمین کند.

 

وی ادامه داد: ۸۲ کشور در جبهه غرب آسیا در مقابل جبهه ایمانی اسلام صف آرایی کردند و حتی دوستان ما می گفتند مقاومت در غرب آسیا ممکن نیست و پیروزی امکان ندارد اما رهبر فرهیخته و سربازان این رهبر و بسیجیان و رزمندگان ایرانی، لبنانی، عراقی، یمنی، افغانستانی و آفریقایی و بسیج جهان اسلام مقاومت و ایستادگی کردند. هدف آنها فروپاشی انقلاب ما بود، از سوریه شروع و به ایران ختم می‌شد.

 

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی بزرگترین مولفه بعد از حملات نظامی در ایران بود گفت: امریکاییها تمام قدرت خود را به کار گرفتند و حمله نظامی و تشدید تحریم های اقتصادی از مولفه های مهم تحت فشار قرار دادن ایران بود

 

کد خبر 1026051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha